sobota, 16 lutego 2013

Prolog

Hejka!!! Mam na imię Jade i mam 16 lat. Kocham sport i taniec. Słucham takiej muzyki jak rap i hip-hop. Z pochodzenia jestem Polką, ale mam również korzenie amerykańskie ze strony ojca. Właśnie dzięki temu mówię płynnie w dwóch językach. Niedługo przeprowadzam się do Londynu do szkoły. Dostałam się na Uniwersytet Taneczny z moją przyjaciółką Zoey. Czy moi rodzice o tym wiedzą??? Sama nie wiem. Od roku nie mam prawie żadnego kontaktu z nimi. Rozwiedli się i każde poszło w swoją stronę olewając mnie totalnie. No w sumie nie mogę tego tak dosłownie powiedzieć o moim ojcu. Dzwoni do mnie od czasu do  czasu i co miesiąc wysyła mi duże sumy  pieniężne na moje utrzymanie. Sądząc po kwotach jest on jakimś ważnym biznesmenem. Wiem o nim jeszcze tylko tyle, że mieszka w Londynie, nie wiem dokładnie gdzie, zmienił nazwisko, a na imię ma Paul. Ha ha dużo o nim wiem nieprawdaż??? A mama??? No właśnie moja mama. Odkąd się wyprowadziła nie mamy z sobą żadnego kontaktu. W głowie jej tylko pieniądze i głupi mężulek, który jest zapatrzony w siebie jak w obrazem. Ale wracając do mnie nie jestem wcale samotna jak moglibyście pomyśleć. Ok może nie mam kontaktu z matką, jest on nikły z ojcem, ale wynagradza mi to pewna osoba a mianowicie moja przyjaciółka z którą uwielbiam się droczyć. Mieszkam z nią i razem po ukończeniu roku szkolnego, który kończy się za tydzień lecimy do Londynu. Hmmm... Trzeba by było poinformować o tym ojca. Może zobaczyłabym czym się zajmuje i oprowadziłby nas po Londynie. Sprawa warta przemyślenia. Szczerze mówiąc to kocham go czego nie mogę powiedzieć o mojej bezdusznej matce. Kiedyś będę musiała uświadomić go o mojej, w sumie to naszej przeprowadzce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz